هفتمین دوره همایش اعطای تندیس و نشان امین‌الضرب برگزار شد

اتاق بازرگانی تهران برابر روند شش ساله گذشته، هفتمین دوره مراسم کارآفرینی امین‌الضرب را در تالار وحدت برگزار شد. در این مراسم که به مناسبت ۱۳۹ سالگی اتاق تهران برپا شد، از تلاش‌های ۱۰ کارآفرین و صنعتگر کارآفرین و نوآفرین تقدیر به عمل آمد.

هفتمین دوره همایش اعطای تندیس و نشان امین‌الضرب به همت اتاق تهران در تالار وحدت برگزار شد و در این رویداد از ۱۰ کارآفرین و فعال اقتصادی تجلیل شد. در آغاز این مراسم، رئیس اتاق بازرگانی تهران در سخنانی با اشاره به حضور گرم نمایندگان و فعالان بخش خصوصی در این مراسم، تاکید کرد که کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی حتی اگر حالشان خوب نباشد و دلشان پر از غصه باشد، نگاهشان پر از امید است و کارشان تلاش برای ساخت آینده‌ای بهتر.

به گزارش انجمن فرهنگ و هنر به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر اینکه شرایط کشور نیاز به رفتار خردمندانه و عقل‌گرایی با پیش‌شرط دستیابی به همدلی دارد عنوان کرد که به هیچ عنوان فرصت و زمانه اختلاف‌افکنی نیست و جامعه کارآفرینی نیز بدون سیاست‌زدگی، آماده کمک به کشور است. (متن کامل سخنان رئیس اتاق تهران را اینجا بخوانید.)

بعد از این سخنان دو بخش جنبی در این مراسم به اجرا در آمد که طی آن ابتدا مدرسه کسب‌وکار اتاق تهران براساس مولفه‌های ارزیابی تعالی صنعت نسل چهار از دو شرکت تجلیل کرد و در ادامه لوح تقدیری به پاس خدمات محمدحسین رضایی در حوزه مسئولیت اجتماعی به او اهدا شد.

اولین دوره جایزه تعالی صنعت چهار

در این مراسم محمدعلی‌منش، دبیر جایزه ملی تعالی صنعت چهار، در توضیحاتی به آغاز اعطای جایزه ملی تعالی صنعت چهار در کشور طی امسال اشاره کرد که به گفته وی، مدرسه کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران (تکاپو) با الهام از مدل‌های بین‌المللی و بومی‌سازی آن، اقدام به طراحی این جایزه کرده است.

وی با بیان اینکه طی امسال و در مراسم هفتمین دوره جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب، این جایزه با عنوان آغازگران صنعت نسل چهارم به منتخبان اهدا می‌شود، تصریح کرد که از سال ۲۰۱۴، مدل‌های تعالی بر مبنای صنعت چهارم در کشورهای مختلف طراحی شد که طی آن میزان بلوغ سازمان‌ها در عرصه صنعت چهار سنجیده می‌شود.

به گفته علی‌منش، در نخستین دوره اعطای جایزه ملی تعالی صنعت چهار، ۲۷ شرکت مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت شرکت فناپ‌تک و شرکت طب‌پلاستیک شایسته تجلیل شناخته شدند که حیدر مغنی مدیرعامل فناپ‌تک و سعید ترکمان بنیانگذار طب‌ پلاستیک با حضور روی سن، لوح تقدیر دریافت کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *